Skip to content

Lite kvällsfoto i Götet

19 december, 2015
tags:

Det blev en osedvanligt kort fototur med några goa´ gubbar i Götet i torsdags kväll, kort som sagt men kul. Undertecknad kände sig både ringrostig och överdrivet varm, så en öl eller två på Puben efter en timslång tur satt riktigt fint. Hoppas på en repris snart…Julen bankar på dörren, jag passar på att önska en God Jul och ett Gott Nytt År. En varm och go KRAM till er alla! Inger

Han tar kort-6393

Han tar kort jag tar bilder

Brunnen-6408

Brunnen

Branda Mandlar-6420

Brända Mandlar

Jongloren-6397

Jonglören

Walking the dogs-6444

Walking the dogs

Happy-6459

Happy

Wondergirl-6456

Wondergirl

 

4 kommentarer leave one →
  1. Anonym permalink
    21 december, 2015 8:32 e m

    Ser hur trevligt ut som helst 😃👍 jag var oxå i Gbg i ett helt annat ärende den kvällen kameran var med i alla fall och jag tog ett par bilder i farten…. Få se in de blir nåt😃

    • 22 december, 2015 3:38 e m

      Hej Anonym, jag blir ju nyfiken både på dig och bilderna 🙂 Tack för kommentaren!

  2. 19 december, 2015 9:44 e m

    Åh, vad jag hade velat vara med, men saker kommer ibland i vägen….. Ser ut som ni hade nån trevlig kväll.
    /Lena

    • 22 december, 2015 3:39 e m

      Aah, det kommer fler tillfällen 🙂 Ha´det fint!

Kommentera

